Politika kvality společnosti KONRADT s.r.o. vychází z prostředí zákazníků a konkurence a uvažuje možnosti organizace:
Orientace na zákazníky
„Naše firma je závislá na svých zákaznících. Chceme proto rozumět současným i budoucím požadavkům našich zákazníků, splnit jejich požadavky a docílit, abychom očekávání našich zákazníků překonali.“
Zapojování lidí
„Lidé v naší firmě jsou to podstatné na cestě k úspěchu. Chceme všechny zapojit, jejich schopnosti využít k užitku naší firmy.“
Zapojování dodavatelů
„Naše dodavatele zahrnujeme do našich procesů. Dobré vztahy k nim jsou k vzájemnému užitku.“
Pochopení systémů
„Chceme poznávat naše procesy a jejich vzájemné vztahy a rozumět jim. Cílené řízení procesů vede k účinnosti a efektivnosti naší firmy.“
Vedení
„Naše řídící pracovní síly vytváří prostředí, ve kterém lidé mohou plně usilovat o dosažení cílů naší firmy. Řídící pracovní síly tyto cíle stanoví a vyhodnocují stupeň jejich plnění.“
Stálé zdokonalování
„Nechceme zůstat na místě, nýbrž se dále vyvíjet. Proto je stálé zdokonalování naším stálým cílem.“
Politika kvality je závazná pro všechny úrovně řízení organizace a její duch je promítnut do všech činností.
|